vineri, 26 octombrie 2012

Cleni la streamer

Azi am avut norocul sa pot  iesi 3 ore la pescuit.Ajuns la locul faptei constat ca apa era destul de mare iar clenii nu prea se vedeau muscarind.Am pus un streamer pe carlig de 6 si da-i bataie.Dupa primele lansari am u rateu....ma gandesc va fi bine :) .Dupa inca juma de ora vine primul monstrulet.


Fac 2-3 poze si il resuscitez rapid.Mai merg 50 de m si mai intra unul mai mic de vreo 45 cm.Pana seara am mai prins unul de vreo 50 si am mai incordat 2 :) .A fost o partida reusita pentru ca nu am dus aparatul foto :))

4 comentarii:

davidco_m spunea...

I'm glad that you like it.

Bristol Angling Centre spunea...

Lovely fish and a great way to catch it

Silu spunea...

"A fost o partida reusita pentru ca nu am dus aparatul foto :))" Logic si normal. Intodeauna cand prinzi faini nu ai aparatul cu tine... Felicitari! Super cleni!!!

Silu spunea...

Arata-ne si streamerul :).