sâmbătă, 24 august 2013

Ariesul Mic

Anul acesta nu prea am fost la pescuit pentru ca apele din judet nu ma mai atrag.La propunerea unor prieten am fost intr-o mica excursie pe Ariesul Mic,Valea Albacului si putin pe Ariesul Mare.
Situatia sta cam asa:
Pe Ariesul mic sunt zone cu peste in special lipan dar nu foarte mare 20-25.Debitul apei este destul de mic si apa mai calduta.Dupa un scurt drill pestii stau foarte mult sa-si revina.
P eValea Albacului speram sa fie mai multi pesti si in special pastrav la ce debit si configuratie are apa.Am prins ceva lipanei dar pe masura ce te indepartezi de confluenta cu Ariesul mare pestii dispar.
Pe Ariesul mare am stat vreo 40 de minute timp in care am reusit sa prind lipani mai frumusei.Pe Aries sunt portiuni mici cu peste si portiuni mari fara.
Enjoy





 Micul dejun cu salam vanatoresc
 Pregatirea cu tot ce implica...uneori cea mai frumoasa parte
 Primul suvoi cu gunoaiele specifice
 Un lipanel care isi reface fortele


Marius deslusind tainele pesuitului la micronimfa

Un comentariu:

Visu43 spunea...

Chiar eram curios pe unde ai disparut.