miercuri, 26 octombrie 2011

Codru Moma -Valea Pontului spre Vf. Teius 646 m

" La inceputul lunii octombrie am hotarat sa fac o urcare pe Vf. Santalpar si cu aceasta ocazie sa fac si niste poze deoarece nu prea se gasesc informatii pe net despre aceasta zona.
Plecarea se face din satul Suncuis de Beius pe Valea mare in sus.Dupa aprox 2 km de la iesirea din sat se ajunge la cantonul silvic(pe la jumatea drumului pe partea stanga este un izvor permanent).Imediat dupa canton in partea dreapta se urca pe valea Pontului"   Asa am inceput postarea trecuta.....dupa ce am coborat inapoi la canton am decis sa urc si pe Valea Pontului Pana pe Vf Teius deoarece a iesit putin soarele.
Urcarea pe langa vale dureaza aprox. 20 min cu masina de teren.Trebuie totusi sa fii atent la podetele de lemn daca ai un utilaj mai greu :D.Ajuns in capatul vaii am lasat masina intr-o poienita si am urcat pe jos o jumate de ora pana pe creasta .

Dupa ce am zabovit putin prin padure m-am idreptat spre poiana si vf.Teius.









 Jos se vede orasul Beius



 Priviti bine pomul din centrul imaginii de mai jos (din poienita) imediat va fi si de aproape .



Dupa 30 de minute in postul de vanatoare am coborat incet spre masina.Inainte de a merge spre casa am oprit intr-o poienita frumoasa sa beau putina apa rece din izvorul de la baza stejarului de langa masina.In mijlocul pozei in partea de sus este varful Teius :)
Pomul de mai devreme

Mai jos este un mic BONUS :Piatra Pietranilor
Si Crisul Negru "sub padure"  50 de m mai sus de confluenta cu Valea Mare

2 comentarii:

visu43 spunea...

Superb!Pescuit nimic perioada asta?

davidco_m spunea...

Salut
Doar la clean(musca si spinning) si la stiuca (spinning)