marți, 26 octombrie 2010

Lipan de toamna la uscate

Vreme frumoasa si pesti mofturosi.Cam asta ar fi o descriere mai pe scurt a iesirii de sambata.Dupa 2 ore de pescuit (eu la uscata ,bobfly la nimfa ) abia a prins bobfly pastravul de mai jos(nu ca am fi vazut ceva pesti prin apa ).Dupa ce am schimbat N muste am ajuns la concluzia ca nu prea sunt pesti pe Crisul nostru mult laudat.Am decis sa urmarim locurile unde muscaresc pestii si sa dam cu uscate dupa lipani.Plimbare multa si pesti putini...rar unde erau 3 pesti intr-un loc.Nu cred ca mai ajung pe Cris in toamna aceasta :(








2 comentarii:

Claudiu spunea...

salutare de la Cluj!
m-a prins si pe mine pescuitul mai nou, dar incep sa fiu frustrat de faptul ca pestii cam pauza, parerea mea... dar vad ca si la altii mai buni tot cam pe acolo se invarte treaba... ieseam mai acum 20-25 de ani pe raurile de munte cu un muscar vero pe rauri sau lacuri. Prindea intr-o veselie, tot el acum vine cu tolba aproape goala. Oare sa fie tot mai putine exemplare?

davidco_m spunea...

In urma cu doar 4-5 ani se prindea foarte bine!!!Problemele au aparut o data cu aparitia comerciantilor de muste(bune)si cu tolbele pline.Exemplare sunt foarte putine.....cam stim toti pestii din apa pe zonele in care pescuim!si este tragic