luni, 6 iulie 2009

REZULTATE FINALA DE PESCUIT CU MUSCA ARTIFICIALA SOMESUL RECE 2009-VOJOITA
















































































































































































































































































O finala foarte echilibrata cu pescuit in conditii destul de grele -ploaie,apa tulbure etc.





Diferenta a fost facuta bineinteles de priceperea fiecarui pescar dar de aceasta data a avut un rol fff mare si norocul la loteria stadurilor.Pestii nu mai erau in zonele cu apa adanca si umbrite ..decat in sectorul C -adica in zona de sus a raului.Pe restul sectoarelor pestii erau in locurile insorite si cu apa mai lina si destul de mica -max 60 cm.Spre exemplu va spun varianta mea:





Prima mansa -stand bunicel -15 min de apa pescuibila pe inceput de mansa din care 10 am pierdut in cautarea mustei prinzatoare => 5 minute si aprox 4 pesti





-2 -1/2 de apa tulbure in care spre surprinderea mea am reusit sa scot un pastrav de 22,5





- 15 minute de apa tulbure dar putin mai curata => 4 pesti





In total 9 pesti





Mansa a doua -stand cu apa mare si repezisuri(numai bune de lipan !?) apa destul de curata dar cam mare pentru zona respectiva.Norocul meu a fost ca am avut 2 locuri de aprox 2 m lungime cu apa mai mica si mai lina din care am reusit sa scot 9 pesti





Mansa a 3-a -stand cu apa mica pe aprox jumate de stand.Dupa primele minute aveam deja 4 sau 5 pesti.Ma si vedeam castigatorul grupei deja :)) cand am inceput sa scap pesti la greu -probabil s-a stricat varful de la pietre apa fiind destul de mica.Restul nimfelor prinzatoare le-am lasat in mansa de dimineata in cautarea monstrilor din din apa adanca si plina de crengi aduse de viituri .Am luat decizia de a pescui la o musca mai putin prinzatoare dar pe carlig bun = in total 9 pesti si vreo 15 scapati





Concluzia : MOLNAR COSMIN ---LOC 7





DORESC SA-I FELICIT SI PE CEILALTI CONCURENTI DIN JUDET PENTRU LOCURILE OBTINUTE:DRAGOMIRESCU HORIA ---LOC 4





PINTEA TITUS---LOC 8





DEJEU IOAN JR--- LOC 14





PETRAN DORIN ---LOC 18





BRADEA COSMIN---LOC 30





STOICA FLORIAN ---LOC32





BRADEA DIANA --- LOC44





Felicitari tuturor concurentilor si sa ne reintalnim sanatosi si la anul

Niciun comentariu: