miercuri, 16 iulie 2008

Pastrav la Suncuius


Lipanul a fost prins la Balnaca impreuna cu niste pastravi la o musca la care nu ma asteptam.
Prima intrebare a tuturor cand ajungem pe apa:ce muste sa pun ?oare ce musca prefara lipanul sau pastravul azi?Vreau sa va spun ca la nimfa care o aveam jos nu am mai prins nimic dupa ce am pus uscata sus.Si lipanul si pastravii au preferat wet fly-ul de sus

















In sfarsit a venit si ziua de Sambata adica weekedul pt. multi.La ora 14 am plecat impreuna cu Boby si Dejeu spre Suncuius sa testam apa.Era a doua oara in acest an cand intram pe zona RNP.


Plini de sperante ajungem pe apa,ne facem fiecare batul in graba ,punem fiecare mustele si coboram la apa.Inceputul destul de bun :Bob reuseste sa scoata 2 lipani de peste 30 dupa care pauza totala.Pe un brat mai retras am reusit sa scot 4 pastravi pe o distanta de 10m,deci musca era buna.Vreau sa va spun ca nu am mai prins nimic nici unul pe 3 km de apa in sus.Cand ne-am intors la masina am mai incercat putin primele locuri si surpriza: inca 2 lipani,asta din cauza ca locul respectiv este greu de braconat.

Duminica am intrat putin mai jos de Bratca => la fel ca si la Suncuius :zone cu peste foarte putine si zone mari fara peste ,doar clenisori mai mici pe la mal












Concluzia :un weeekend de .........

Niciun comentariu: